Współpraca i reklama na blogu

logo-ps

Aby wykorzenić wciąż obecne na wielu stronach internetowych losowo prezentowane mrugające kwadraty i prostokąty i zastąpić je czymś na tyle sensownym, że większą korzyść odniosą zarówno podmioty biznesowe, czytelnicy oraz autor tego co tutaj czytacie, KULTURĄ W PŁOT z chęcią podejmie się rozbudowanej współpracy z zainteresowanymi markami. Tak, do Was mówię i wdzięcznie się uśmiecham, biznesowi giganci. Niniejszym zapraszam Was do współdziałania z KWP, które niekoniecznie musi opierać się na prezentowaniu tego, co Wy nazywacie displayem. Jest przecież tyle zdecydowanie większych i zdecydowanie bardziej skutecznych sposobów na promocję.

Współpracuj z KWP

KULTURĄ W PŁOT jest prowadzonym od 2011 roku serwisem okołokulturowo-ciekawostkowym, który zgromadził wokół siebie liczne i stale rosnące grono czytelników spragnionych tego, czego nie znajdą nigdzie indziej w polskim internecie. Jest to więc idealne miejsce do zaprezentowania naprawdę oryginalnych marek, produktów i przedsięwzięć, w otoczeniu naprawdę oryginalnej treści. KWP to miejsce, w którym zawsze ma być ciekawie – nie ma tu przestrzeni dla suchych informacji i bezpłciowych kampanii.

W każdym razie, do rzeczy możliwych praktycznie od ręki zaliczyć można:

  1. prowadzenie w imieniu reklamodawcy/sponsora konkursów bądź rozdawnictw związanych ze światem filmu, telewizji, muzyki, książek i gier komputerowych,
  2. testy wszelkich przejawów kultury popularnej czy masowej (recenzje, opinie na temat organizowanych przedsięwzięć itp.),
  3. długofalowe partnerstwa z dystrybutorami, wydawnictwami i kanałami TV.

Do rzeczy możliwych po krótkim namyśle i wspólnej z reklamodawcą burzy mózgów:

  1. wszystko inne.

Mówiąc w skrócie, czasem może będzie trzeba pogłówkować, ale wspólnymi siłami możemy osiągnąć rzeczy wielkie. Sami się przekonacie.

Dlaczego KWP?

KULTURĄ W PŁOT to według opinii znalezionych w sieci stale się rozwijające, ewoluujące i dobrze rokujące przedsięwzięcie, które nie ma zamiaru znikać z blogosfery przez najbliższych kilkanaście lat. Z miesiąca na miesiąc notuje coraz większą oglądalność, a publikowane artykuły i zestawienia osiągają popularność nie tylko w serwisach społecznościowych, ale także na stronach propagujących wartościowe treści, takich jak wykop.pl. Ponadto KWP zostało wybrane Najlepszym Blogiem 2014 roku głosami kapituły konkursu Blog Roku 2014, przy okazji zdobywając też tytuł Najlepszego Bloga Literackiego i Kulturalnego.

Statystyki odsłon i użytkowników za sierpień 2017 roku - Google Analytics
Statystyki odsłon i użytkowników za sierpień 2017 roku – Google Analytics

Dzięki poruszanym na KWP tematom, którymi chętnie dzielą się czytelnicy, na przestrzeni ostatnich sześciu miesięcy (od marca do września 2015 roku) stronę odwiedziło 346 681 unikalnych użytkowników generując łącznie ponad milion odsłon.

Kim są moi czytelnicy?

W 2014 roku przeprowadziłem ankietę wśród czytelników – jej wyniki można znaleźć pod tym adresem. Poniżej prezentuję wykresy przygotowane przez centrum statystyczne Facebooka, na których prezentowane są dane na temat płci oraz wieku osób regularnie zaglądających na KULTURĄ W PŁOT:

Stan na 5 września 2017 roku
Stan na 5 września 2017 roku

Z nimi już współpracowałem

Czego oczekuję w zamian?

KWP nie prowadzi promocji rozliczanych na zasadzie barteru. Każda kampania realizowana jest w oparciu o umowę o dzieło – jej koszt z zainteresowanymi współpracą markami i firmami ustalany jest indywidualnie. Co prawda istnieje cennik, który udostępniam na życzenie, ale nie musimy trzymać się go twardo. Negocjacje jak najbardziej możliwe. I prawdopodobnie wskazane.

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą lub wsparciem KULTURĄ W PŁOT, serdecznie zapraszam do przesyłania propozycji na adres kontakt@kulturawplot.pl. Mam świetne filtry antyspamowe, także Wasza oferta z pewnością do mnie trafi i nie pozostanie bez odpowiedzi.

Możecie mnie też znaleźć na oficjalnym fanpage’u KWP w serwisie Facebook oraz na SnapchacieTwitterze i Google+.