Wszystkie plakaty filmowe są takie same!

13 uwag do wpisu “Wszystkie plakaty filmowe są takie same!”

  1. To raczej nie brak pomysłów, tylko konwencja narzucona przez producenta filmu. Film coraz bardziej traktuje się jako produkt, który ma się sprzedać, niż coś artystycznego. Dlatego też tworzy się takie kreacje, które przywołują określone skojarzenia.

    Polubienie

  2. i? nie brak im pomyslow_ gdyby autor artykulu bardziej zglebil temat plakatow w hoolywood, dowiedzial by sie jak wiele jest obostrzen prawnych w zaleznosci od tresci filmu jak plakat ma wygladac_ Co moze zawierac_ etc_

    Polubienie

  3. Szkoda, ze autor bierze pod uwagę tylko nowe plakaty, a zapomina o tych sprzed 40 czy 50 lat. Taki trend, taka forma. Zapomina się jednak o tym jak różniły się plakaty w latach 80. a jak wyglądają dziś. Kolosalna różnica.

    Polubienie

  4. Schematy, bo to na ogół filmy komercyjne. Plakat to w tym wypadku czysty marketing, nie sztuka. Jakieś badania wykazały, że dany gatunek najefektywniej reklamuje się w ten sposób i wszyscy uwierzyli. Tak samo jak podobne są do siebie reklamy środków do mycia naczyń, reklamy samochodów eksluzywnych, reklamy samochodów dla rodzinki (zmieści się i dmuchany krokodyl, i walizki mamusi, i pies). Reklama…

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s