Plakaty filmowe, a brak kreatywności – wszystko takie same!

6 uwag do wpisu “Plakaty filmowe, a brak kreatywności – wszystko takie same!”

  1. oj tam czepiasz 😉 po prostu wybierają sprawdzone wzory 😛
    a Ty zaraz brak kreatywności, to jest kreatywność powielania 😛
    a po za tym pamiętaj o koreańskim przysłowiu, które funkcjonuje na całym świecie ” wystający gwóźdź należy wbić”

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s