Ta zawstydzająca wpadka reklamowa przeszła do historii

12 uwag do wpisu “Ta zawstydzająca wpadka reklamowa przeszła do historii”

  1. Oj, to przypomina mi się podobna wpadka poważnego wydawnictwa naukowego – niemieckie czasopismo humanistyczne poświęciło specjalny numer literaturze chińskiej. Aby to wyraźnie zaakcentować umieścili na okładce pięknie wykaligafowany wiersz. Niestety okazało się że tekst opisujący „piękność nefrytowych dam” to w rzeczywistości reklama domu publicznego…

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s